No outdoor activities at JFK today or tomorrow...

Following instructions from USEBEQ there will be no outdoor activities at JFK today or tomorrow.

We will be contacting the necessary authorities early this morning in order to make decisions concerning sporting competition involving other leagues and schools this afternoon.

Please watch this space and your emails for updates during the school day. All official updates will appear here and be repeated to your email accounts.

7.00am

Adrian Leece

General Director

__________________________________________________________________________

Siguiendo las instrucciones de las autoridades de USEBEQ el día de hoy y mañana, nohabrá actividades en espacios abiertos.

Estaremos en contacto con las autoridades en el transcurso de la mañana, para decidir sobre las competencias deportivas que involucran a otras ligas y escuelas en horario vespertino.

Les pedimos consultar la página web y su correo electrónico, para estar al tanto de las noticias durante el día. Toda la comunicación oficial aparecerá aquí y la compartiremos a través del correo electrónico.

7.00 am

Adrian Leece