After School Sports Registration 2018-2019

AFTER SCHOOL SPORTS
REGISTRATION 2018-2019

The After School Sports registration from Preschool to High School will take place from August 29th to 31th, 2018 online www.jfk.edu.mx.

New families in JFK who require additional information and help regarding the registration process, please visit our Athletic Department located at the Auditorium on August 27th, from 11:00 am to 6:00 pm.

REGISTRATION REQUIREMENTS:

It is mandatory for students from 4th to 10th grade to register for a sport; this may be within the JFK Sports Program, or at another institution.

1.All students wishing to participate in the JFK Sports Program, must fulfill the following requirements:

a)Register in www.jfk.edu.mx and have the SESWEB username.

b)Before following the appropriate steps for registration, please read and accept the Athletic Department Regulations you will find in our Web site www.jfk.edu.mx for students from Preschool, Elementary School, Middle School and High School as appropriate.

c)Provide health certificate for sports (essential) at the Athletic Department before September 13, 2018; the student will not be able to practice sports until compliance of this requirement.

d)Receipts for monthly payments for after school sports will be available at www.jfk.edu.mx – Receipts/SESWEB, a week after the registration.

e)Payment for the month of September must be made within the first 7 days after the registration. For those teams in tryouts, the month of September must be made within the first 17 days after the registration.

f)The monthly payment (October to June) must be made within the first 7 days of each month.

g)After the registration, a confirmation code will be given for any additional information.

INSCRIPCIONES A DEPORTES VESPERTINO 2018-2019

Las inscripciones para las actividades deportivas vespertinas de Pre-escolar hasta Preparatoria, se llevarán a cabo del 29 al 31 de agosto de 2018 en línea www.jfk.edu.mx.

Para las familias nuevas en JFK, que requieran información y orientación sobre el proceso de inscripción al Programa Deportivo JFK, favor de acudir a las oficinas de la Coordinación de Deportes, ubicadas en el Auditorio, el día 27 de agosto de 2018, de 11:00 a 18:00 hrs.

REQUISITOS DE INSCRIPCIÓN:

Es requisito obligatorio para los alumnos de 4° a 10° grado, se inscriban a un deporte, éste puede ser dentro del Programa Deportivo JFK o en otra institución.

1.Todos los alumnos que deseen participar en el Programa Deportivo JFK, deberán cubrir los siguientes requisitos:

a)Hacer la inscripción en www.jfk.edu.mx y tener a la mano la clave de usuario SESWEB.

b)Antes de seguir los pasos correspondientes para la inscripción, leer con tiempo y calma los Manuales de Deportes que se encuentran en nuestro sitio Web www.jfk.edu.mx/sports para alumnos de Pre-escolar, Primaria, Secundaria y Preparatoria según corresponda.

c)Entregar Certificado Médico para practicar deporte (indispensable), en la Coordinación de Deportes con fecha límite del 13 de septiembre de 2018; de lo contrario el alumno no podrá practicar deporte hasta haber cumplido con este requisito.

d)Los recibos correspondientes para el pago mensual del deporte vespertino estarán a su disposición en www.jfk.edu.mx Receipts/SESWEB, la semana siguiente a la inscripción.

e)El pago correspondiente al mes de septiembre deberá efectuarse dentro de los primeros 7 días después de haber hecho la inscripción; en caso contrario, se dispondrá del lugar. En caso de los equipos que están haciendo campo de observación, la fecha límite para hacer el pago de septiembre será el día 17 de este mismo mes.

f)El pago mensual de octubre a junio, deberá efectuarse dentro de los primeros 7 días de cada mes.

g)Una vez realizada la inscripción, le será asignado un código de confirmación, el cual deberá presentar para cualquier duda o aclaración.