Important announcement

Dear Middle School parents,

Due to unforeseen personal circumstances, Adam Pixler today offered his resignation from the JFK. His resignation takes effect from today.

Adam was teaching 7th grade math and my search for a replacement has already begun. In the meantime I am making arrangements to have his classes covered so that the students do not lose instruction during this transition phase.
I will write to you again as soon as I have more concrete information and plans but wished to share with you the situation as soon as possible.

I thank you all in advance for your patience while we work to resolve the situation.

Best wishes

Camille Casses
Middle School Principal.

Estimados padres de familia:

Debido a circunstancias personales imprevistas, Adam Pixler presentó su renuncia al JFK. Su renuncia se hace efectiva a partir del día de hoy.

Adam impartía la materia de Matemáticas en séptimo grado; Ya hemos iniciado la búsqueda de su reemplazo. Mientras tanto, estoy llevando a cabo los arreglos necesarios para que se cubran sus clases y los alumnos no pierdan horas de instrucción, durante éste periodo de transición.

Quise informarlos a la brevedad. Me pondré de nuevo en contacto con ustedes en cuanto tenga más información, y les haremos saber el plan a seguir.

Les agradezco de antemano su paciencia mientras trabajamos para resolver esta situación.

Atentamente,

Camille Casses