Nayarit Trip information

Dear 12th Grade Parents,

We are all set for our very exciting trip to Nayarit! Students attending the trip must arrive to the parking lot at 4:00 am on Monday morning; if they need to park at school for the week, we ask that they park in the overflow gravel lot. Students not attending the trip will attend classes as usual.

Attached you will find a basic itinerary of activities for the week, as well as our packing list. Please note: all students must bring their credentials!

We will leave promptly after the arrival time on Monday, and will return Friday evening, likely around 9:00 pm.

If you have any questions or doubts about this trip, please let me know! While cell reception is spotty on the journey, I will be in touch with Karla and Erika when we arrive; they can be reached at kguerrero@jfk.edu.mx or elazzaro@jfk.edu.mx though we will arrive on Monday after working hours.

Have a great weekend,

Jacob Szymborski
Dean of Students

Estimados padres de familia de 12° grado,

Estamos listos para nuestro emocionante viaje a Nayarit. Los estudiantes que asistan al viaje deberán llegar al estacionamiento a las 4:00 am el lunes por la mañana; si necesitan estacionarse en la escuela durante toda la semana, les pedimos hacerlo en el área de ampliación del estacionamiento. Los alumnos que no asistan al viaje asistirán a clases de manera regular.

Adjunto encontrarán un itinerario básico de actividades para la semana, así como nuestra lista de equipaje. Por favor recordar que todos los estudiantes deben llevar sus credenciales.

Saldremos puntualmente el lunes y regresaremos el viernes por la noche, probablemente alrededor de las 9:00 pm.

Si tienen alguna pregunta o duda sobre este viaje, por favor avísenme. La recepción del celular podría ser irregular durante el viaje, intentaremos en todo lo posible estar en contacto con Karla y Erika. Pueden contactarlas por kguerrero@jfk.edu.mx o elazzaro@jfk.edu.mx aunque llegaremos a nuestro destino, el lunes después del horario de oficina.

Feliz fin de semana,

Jacob Szymborski