College Thursday Feb 7th II

Hello 11th and 12th grade parents and students!

We would like to invite you to College Thursday, where Instituto Tecnológico Autónomo de México (ITAM) representatives will be giving valuable academic programs and admission information.

See you Thursday, February 7th, from 2:20 to 2:45 pm at the high school forum. They will be offering their admission exam right after this session, so sign up if you are interested.

Hope to see you there!

Monica Orozco
College Counselor
T. (442) 218.0075 Ext. 1917

Estimados padres de familia y alumnos de 11vo y 12vo:

Los invitamos a participar en nuestro Jueves de Universidades. En esta ocasión nos acompañan representantes del Instituto Tecnológico Autónomo de México (ITAM), quienes despejaran sus dudas sobre su oferta educativa y procesos de admisión.

La cita es este jueves 7 de febrero, de 2:20 a 2:45 pm en el foro de high school. El ITAM estará aplicando su examen de admisión en nuestras instalaciones para aquellos interesados inmediatamente después de su visita en nuestro foro. Inscríbete

¡Los esperamos!

Monica Orozco