New Books Arrival!

Our Library Media Center (LMC) acquired an incredible collection of books that will provide an amazing source of knowledge and will transport our students to new literary adventures.

The LMC team selected great picture books, graphic novels, social-emotional learning materials, nonfiction, novels, reference, biographies, art, and more to support the curricula and recreation through all the school grades.

Our Jaguars will get the opportunity to dive into a world of imagination, knowledge and pure excitement as we unveil these fantastic additions to our book shelves.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nuestro Library Media Center adquirió una increíble colección de libros que proporcionarán una increíble fuente de conocimiento y transportarán a nuestros alumnos a nuevas aventuras literarias.

El equipo de LMC seleccionó excelentes libros ilustrados, novelas gráficas, materiales de aprendizaje socioemocional, no ficción, novelas, referencias, biografías, arte y más para apoyar el plan de estudios y la recreación en todos los grados escolares.

Nuestros Jaguars tendrán la oportunidad de sumergirse en un mundo de imaginación, conocimiento y pura emoción a medida que develamos estas fantásticas adiciones a nuestros estantes de libros.

books