Final Report Cards

Final report cards will be turned in on June 28th, from 8:00 to 11:00 a.m. (Kinder 3 to 9th grade). Please make sure that there aren’t any outstanding payments or books to be returned to the Library, so that your report cards are not retained.

If someone else is going to pick up your child’s documents, that person should bring an authorization letter signed by you, mentioning the student’s name and grade level.

El 28 de junio se entregarán boletas finales, de 8:00 a 11:00 a.m., para los grados de Kinder 3 a 9°. Favor de asegurarse que no exista ningún adeudo en Caja, Biblioteca o Laboratorio antes de la fecha señalada, para que sus boletas no sean retenidas.

Si alguien más recogerá su documentación, es necesario que acuda con una carta de autorización firmada por los padres, en la que se mencione nombre y grado del alumno.