Our students from our Model UN club in TJMUN

Four Balanced students from our Model UN club participated in TJMUN, the event hosted by Instituto Thomas Jefferson: Natalia J., Gala F., Sahana A. and Jacqueline N. Jacque was awarded Best Delegate in the UNWOMEN committee representing the United States of America, and Sahana was recognized as Honorable Delegate in the UNICEF committee representing Japan.

Thank you for representing our school!

-------------------------------------------

Cuatro alumnas Equilibradas de nuestro club Model UN participaron en TJMUN, el evento organizado por el Instituto Thomas Jefferson: Natalia J., Gala F., Sahana A. y Jacqueline N. Jacque fue premiada como Mejor Delegada en el comité de UNWOMEN en representación de los Estados Unidos de América, y Sahana fue reconocida como Delegada Honorífica en el comité de UNICEF en representación de Japón.

¡Gracias por representar a nuestra escuela!