Model United Nations:  Internal Event

This past Monday, our MUN team conducted an internal event to dialogue about the current war between Russia and Ukraine.  It was amazing to see our students dialoguing about policy, important current events, humanitarian issues, and the role of the United Nations in promoting global peace.  Congratulations to our MUN club!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

El pasado lunes, nuestro equipo de MUN llevó a cabo un evento interno para dialogar acerca de la reciente guerra entre Rusia y Ucrania. Fue emocionante ver a nuestros alumnos creando diálogos sobre política, eventos de importancia actual, temas humanitarios y el rol de las Naciones Unidas en la promoción de la paz global. ¡Felicidades a nuestro club de MUN!