IB DP Design Technology Makes Birdhouses

Under the guidance of Mr. Chris Dillard, IB Diploma Design Technology students built birdhouses in school as part of their experiential learning of the design cycle. In a perfect example of interdisciplinary connections, our EcoClub students helped find the best green locations and our art students helped paint the final products!

-------------------

Con la asesoría de Mr. Chris Dillard, los estudiantes del IB Diploma Design Technology construyeron casas para aves como parte de su aprendizaje experiencial del ciclo del diseño. En un perfecto ejemplo de conexiones interdisciplinarias, nuestros estudiantes del Eco Club ayudaron a encontrar las mejores ubicaciones verdes y nuestros estudiantes de arte ayudaron a pintar los productos finales.