PS Class Demonstrations

Class demonstrations

We are excited to share with you that this week we had our open classes and matrogimnasia in Preschool. The classes are being held from 8:15-9:00 in your child’s classroom. This week K1 got the opportunity to share with both parents the activities they do in their classroom as well as Physical Education.

Be sure to wear comfortable clothes to participate in the PE activities for the ones who will come this week!

Clases muestra

Estamos muy emocionados de compartir con ustedes que esta semana tuvimos nuestras clases muestra y de matrogimnasia en Preschool. Las clases se están dando de 8:15-9:00am en el salón de los alumnos. Esta semana K1 tuvo la oportunidad de compartir con los papás las actividades que hacen en su salón de clases y en su clase de educación física.

Para los papás que están pendientes de venir a su clase muestra la próxima semana, asegúrense de usar ropa cómoda para participar en las actividades de educación física.

class