Winners for the Spooky story contest!

One of the house challenges during the month of October was writing a spooky story. Participants of all houses did a great writing job and made the house leaders struggle to choose the best one. Students showed commitment to scare us...it was a tough choice to make between all... yet a winner was chosen.

Congratulations to North house! "Immortality" was absolutely terrifying. We see North house standing strong and proud. Congratulations to West house! For most submitted stories, your force and strength is like a tidal wave. Click on the following link so you can read the best spooky stories!  Enjoy!

---------------------------------------------

Ganadores del concurso "Spooky Stories"

Uno de los retos de las Casas durante el mes de octubre fue escribir una historia de miedo. Los participantes de todas las Casas hicieron un gran trabajo como escritores y pusieron en aprietos a los líderes de cada Casa para elegir la mejor.  Los alumnos mostraron su compromiso para asustarnos... fue una difícil decisión, pero al fin se eligió a un ganador.

Felicidades a la Casa Norte, "Inmortality" fue absolutamente aterradora. Vemos a la Casa Norte de pie, fuerte y orgullosa. Felicidades a la Casa Oeste. Para la mayoría de las historias recibidas, su fuerza es como un maremoto. Hagan clic en la siguiente liga para que puedan leer las mejores historias de terror. ¡Que las disfruten!

sc