Board Retreat

The school invests heavily in professional development for all its staff to improve teaching and learning, and our Board are no exception…this week they have invested their time in a
Board Retreat with a consultant from the United States, Jeffrey Keller.

The JFK Board members, General Director Adrian Leece and Jeffrey Keller are working together to align the school's objectives and to ensure that JFK continues to follow best practices in providing an outstanding education for our students.

Our Board members are
Ing. José Antonio Blanco Carrillo  - President
CP Fernando Besoy Lloreda  - Treasurer
Lic. Mónica Franco Hernández - Secretary
Lic. Luis Daniel Ruiz López - Vocal
Lic. Jean Soupart - Vocal
Lic. Paula Fernanda Herrera Baleón - Vocal
Lic. Abel Francisco Mejía Cosenza - Vocal
Lic. Cristina Fortuny Escámez  -Vocal
Lic. Eduardo Jacobo Córdova Lucas - Vocal
---------------------

La escuela invierte en el desarrollo profesional de nuestro personal administrativo para mejorar el proceso de enseñanza y aprendizaje, y nuestra Asamblea no es la excepción.... esta semana sus miembros invirtieron su tiempo en un retiro con Jeffrey Keller, consultor de los Estados Unidos

Los integrantes del JFK Board, el Director General, Adrian Leece, y Jeffrey Keller están trabajando juntos para alinear los objetivos de la escuela y asegurar que el JFK continúe siguiendo las mejores  prácticas para ofrecer un educación excepcional para nuestros estudiantes.

Los miembros de la Asamblea son:

Ing. José Antonio Blanco Carrillo  - Presidente
CP Fernando Besoy Lloreda  - Tesorero