The Great Kindness Challenge

All kids deserve to learn in a safe, supportive and caring environment. The Great Kindness Challenge provides a powerful tool that actively engages students, teachers, administrators, families and communities in creating a culture of compassion, acceptance, unity and respect.

The Great Kindness Challenge - School Edition is one week devoted to performing as many acts of kindness as possible on campus. Using the provided kindness checklist, students accept the challenge and show the world that KINDNESS MATTERS!

Download the complete checklist HERE!
-------------------------------------------------------------------

Todos los niños merecen aprender en un entorno seguro, solidario y afectuoso. El Gran Reto de la Bondad (The Great Kindness Challenge) proporciona una herramienta poderosa que involucra activamente a los estudiantes, maestros, administradores, familias y comunidades en la creación de una cultura de compasión, aceptación, unidad y respeto.

The Great Kindness Challenge - Edición Escolar es una semana dedicada a realizar tantos actos de bondad como sea posible en el campus. Usando la lista los estudiantes aceptan el reto y muestran al mundo que la BONDAD IMPORTA.

¡Descarga la lista completa aquí!

Grear Kidness Challenge