Multicultural brunch

The Kennedy multicultural fair is a great opportunity for our international community to interact and share their diversity with the students and the school community at large. However, the families volunteering during the fair do not get a chance to spend time together and have the same cultural exchange that the participants do. For this reason, the Kennedy expat community organizes a potluck brunch for the multicultural fair volunteers.

It's a perfect opportunity to build bridges across the different cultures that constitues the Kennedy expat community. Over 50 volunteers recently attended this year's brunch. Everyone brought dishes from their country to share, and over the delicious food and drinks, they had the opportunity to talk, share experiences and create or strengthen friendships.
------------------------------
La feria multicultural Kennedy es una gran oportunidad para que nuestra comunidad internacional interactúe y comparta su diversidad con los estudiantes y la comunidad escolar en general. Sin embargo, las familias que se ofrecen como voluntarias durante la feria no tienen la oportunidad de pasar tiempo juntas y tener el mismo intercambio cultural que los participantes. Por esta razón, la comunidad de expatriados de Kennedy organiza un almuerzo informal para los voluntarios de la feria multicultural.

Es una oportunidad perfecta para construir puentes entre las diferentes culturas que constituyen la comunidad de expatriados de Kennedy. Más de 50 voluntarios asistieron recientemente al brunch de este año. Todos trajeron platos de su país para compartir, y frente a las deliciosas comidas y bebidas, tuvieron la oportunidad de conversar, compartir experiencias y crear o fortalecer amistades.

des
desdes