Extended Learning activities registration

EXTENDED LEARNING ACTIVITIES
REGISTRATION 2018-2019

The after school activities registration for preschool through high school sections will take place from August 29th – 31st, 2018 online at our school website: www.jfk.edu.mx.

CLASSES START DATE: September 3rd, 2018

REGISTRATION:

All students wishing to participate in the JFK Extended Learning Program must fulfill the following requirements:

a)Register at www.jfk.edu.mx; you will need your SESWEB username.

b)Please read and accept the Department Regulations you will find in our registration system, before following the steps for registering students from preschool, elementary school, middle school and high school accordingly.

c)Receipts for monthly payments for after school activities will be available at the official www.sesweb.mx in the Receipts section, a week after the registration.

d)The payment for the month of September must be made within the first 17 days of the month to ensure your place.

e)The monthly payments from October to July must be made within the first 7 days of each month.

f)After the registration, you will receive a confirmation code for any additional information you may need.

IMPORTANT NOTICE: Each group must have a minimum of 7 students, otherwise it will be cancelled.

For more information, please contact us by email at fgarcia@jfk.edu.mx or by phone 218 00 75 ext. 1011.

INSCRIPCIONES A LAS ACTIVIDADES EXTENDED LEARNING 2018-2019

Las inscripciones para las actividades vespertinas de preescolar a preparatoria se llevarán a cabo los días 29, 30 y 31 de agosto de 2018 en línea a través de nuestro sitio web: www.jfk.edu.mx.

INICIO DE CLASES: 3 de septiembre

INSCRIPCIÓN:

Todos los alumnos que deseen participar en el programa de Extended Learning deberán cubrir los siguientes pasos:

a)Inscribirse a través del sitio web de la escuela www.jfk.edu.mx y tener a la mano la clave de usuario SESWEB.

b)Leer y aceptar los reglamentos que se encuentran en nuestro sistema de inscripción, antes de continuar con los pasos siguientes para preescolar, primaria, secundaria y preparatoria, según corresponda.

c)Los recibos correspondientes para el pago mensual de las actividades vespertinas, estarán a su disposición en el sitio oficial www.sesweb.mx en la sección de Receipts, la semana siguiente a la fecha de inscripción.

d)El pago correspondiente al mes de septiembre deberá efectuarse dentro de los primeros 17 días del mes; en caso contrario, se dispondrá del lugar.

e)Los pagos posteriores, deberá efectuarse dentro de los primeros 7 días de cada mes.

f)Una vez realizada la inscripción, le será asignado un código de confirmación, el cual deberá presentar para cualquier duda o aclaración.

NOTA IMPORTANTE: Si un grupo no cumple con un mínimo de 7 alumnos inscritos, este se cancelará.

Para mayor información contactarnos por medio del correo electrónico fgarcia@jfk.edu.mx llamando al tel. 218 00 75 ext.1011.