Yearbook pictures schedule for middle school 2018-2019

Dear Parents,

From October 1 to October 4, 2018, we will have the photography sessions for our JFK Yearbook, for school year 2018 – 2019.
It is very important for us that all the students arrive on time with their best smile and presentation.

This includes, coming well groomed and clean face. Preferably use colors with good contrast and harmony with the blue background; for example, yellow, orange, pink, etc. Please avoid blue colors that are not clear blue or aqua.
For both, the individual and group photography, please be sure students come dressed in casual.

In the enclosed poster you may see the assigned dates by group for photographs. Please note them in your agenda and share them with your children.

You can also find these calendars in our website www.jfk.edu.mx in the HOME section.

Thank you for your support. Together we will achieve excellent pictures that children and adults will love.

For additional information please contact our Communications Department with Mónica Duarte mduarte@jfk.edu.mx phone 218 0075, Ext. 1006.

Estimados Padres de Familia:

Queremos informarles que del 1 al 5 de octubre de 2018, llevaremos a cabo las sesiones de fotografía para el Anuario Escolar JFK, correspondiente al ciclo escolar 2018 - 2019.

Para nosotros es muy importante que todos los alumnos asistan puntualmente a la cita con su mejor sonrisa y presentación.
Esto incluye, venir bien peinados y con la cara limpia. De preferencia usar colores que tengan buen contraste y armonía con el fondo azul, por ejemplo amarillo, naranja, rosa, etc. Favor de evitar colores azules que no sean claros o aqua.

Para ambas fotografías individual y de grupo, les pedimos que los alumnos vengan vestidos con ropa casual.

En la imagen anexa podrán consultar las fechas precisas de ambas tomas. Les pedimos anotarlas en su agenda y compartirlas con sus hijos.

Los calendarios también están publicados en la página de Internet www.jfk.edu.mx en la sección de INICIO.

Gracias por su apoyo. Juntos lograremos excelentes fotografías del agrado de chicos y grandes.

Para cualquier información adicional, pueden comunicarse al Departamento de Comunicación con Mónica Duarte mduarte @jfk.edu.mx, teléfono 218-00-75, Ext. 1006.