You are invited! Conéctate exhibit 9th grade

In this exhibit, you will be able to observe all the work that our students have done during and after their trip to Sierra Gorda: Their interaction with the kids in the community of Concá and the art work that served as reflection on this experience. In this interdisciplinary project, the subjects of History of Mexico and Art have collaborated with the goal that students can explore their identity, understanding it as something that can be transformed and constructed to impact their surroundings in a positive way.

En esta exhibición, podrán conocer todo el trabajo que nuestros estudiantes realizaron durante y después de su viaje a la Sierra Gorda: Su interacción con los niños y niñas de la comunidad de Concá y las obras de arte que sirvieron como reflexión de esta experiencia. En este proyecto interdisciplinario, las materias de Historia de México y Arte han colaborado con el objetivo de que los alumnos puedan explorar su propia identidad, comprendiéndola como algo que se puede transformar y construir para impactar su entorno de manera positiva.