Anonymous Bully Report

Dear Parents,
Help is just a click away!

I am pleased to remind you that we have an anonymous way to report bullying.

This is the JFK Anonymous Bully Report, accessible through the JFK website.

Please note:
  • It is available in both English and Spanish.
  • Fill the form and send your report directly to someone that can help you.
  • It can be used by parents or students.
  • It is for you if you are a victim, or if you know someone suffering from bullying, or if you know of a bully.

It is always preferable to report bullying or other inappropriate behavior directly to the school. When we know who is making the report we can ask the right questions to help stop the problems as quickly as possible. We always treat all reports in confidence and as far as possible work to protect those who are good enough to provide the information. Anonymous reporting will never replace the value of speaking to us directly.

However, we also know and understand that for many reasons it is sometimes too uncomfortable to come and talk, so that is why we have developed theAnonymous Bully Report.

Is this really anonymous?
This report is truly anonymous. We have created the report that is actually a link that accesses a database created on our website. The school has no way to have access to the user of the report itself.

Two things to remember:
  • Please do not make false reports….wasting our time can mean someone else who really needs help will have to wait.
  • Provide as much information as possible. If there is not enough detail we will be unable to know who to help or how.

The access is on the school’s website under the parent´s section (www.jfk.edu.mx)

Help is just a click away!

Adrian Leece
General Director

Reporte anónimo de bullying

Queridos Padres,

¡La ayuda está solo a un click!

Me alegra recordarles que contamos con una manera de reportar el bullying de modo anónimo.

El Reporte Anónimo de Bully del JFK está disponible en la página de la escuela.

Tome en cuenta:
  • Está disponible en Inglés y Español.
  • Llene la forma y envíe su reporte directo a una persona que lo puede ayudar.
  • Puede ser usado por padres o estudiantes.
  • Es para usted si usted es víctima, o si conoce a alguien que es víctima de bully, o si conoce a un bully.

Es preferible reportar el bullying u otro comportamiento inapropiado directamente a la escuela. Cuando sabemos quien hizo el reporte, podemos hacer las preguntas correctas para ayudar a parar el problema lo más pronto posible. Siempre tratamos todos los reportes con confidencialidad y hasta donde es posible, protegemos la integridad de las personas que nos dan la información. Los reportes anónimos nunca remplazarán el valor de hablar directamente con nosotros.

Sin embargo, sabemos y entendemos que por diferentes razones es muy incómodo venir y platicar, y es por eso que desarrollamos el Reporte de Bully Anónimo.

¿Es realmente anónimo?
Este reporte es realmente anónimo. Hemos creado un reporte que en realidad es un enlace que tiene acceso a un base de datos creada en nuestra página web. La escuela no tiene manera de tener acceso al usurario que genero el reporte.

Dos cosas para recordar:
  • Por favor no genere reportes falsos... desperdiciando nuestro tiempo puede significar que alguien que realmente necesita nuestra ayuda tenga que esperar.
  • Denos la mayor información posible. Si no tenemos detalles suficientes no sabremos a quien ayudar o como ayudarlo.

El acceso está en la página principal de la escuela en la sección de “Parents” www.jfk.edu.mx

¡La ayuda está solo a un click!

Adrian Leece
Director General