Recordatorio plática de AMANC

"THANKS TO YOU, HOPE IS BORN" AMANC QRO.

Dear Parents, Volunteers at JFK:

We kindly invite you to join us on Friday, February 8, from 8:00 to 9:00 a.m. at the Elementary Flex room (2nd floor) for an informative talk given by AMANCQRO representatives about their Mission and the various forms of support they organize.
Our school’s Social Service actions have been supporting AMANCQRO since its foundation 15 years ago. Mr. Dunn and the Elementary Student Council have worked on various initiatives to generate support for this institution, always inviting the JFK community. This collaborative work makes it easier for our students to learn and practice solidarity.

Your participation is very important! Please confirm your attendance with Miss Clarisa Martínez at cmartinez@jfk.edu.mx

THANK YOU!

“GRACIAS A TI SE ABRE UNA ESPERANZA” AMANC QRO.

Estimados Padres de Familia participantes en el Voluntariado JFK:

Les hacemos una atenta invitación para que nos acompañen el viernes 8 de febrero en un horario de 8:00 a 9:00 AM en el Flex Room (Primaria 2º piso) a la plática informativa que nos darán representantes de AMANCQRO sobre su Misión y las diversas formas de apoyo con que cuentan.
Nuestra escuela en acciones de Servicio Social viene apoyando a AMANCQRO desde su fundación hace 15 años. Mr. Dunn y el Consejo Estudiantil de Primaria han trabajado en iniciativas diversas para generar apoyos a dicha institución, siempre invitando a la comunidad JFK. Este trabajo colaborativo facilita en nuestros estudiantes el aprender y practicar la solidaridad.
¡Tú participación es muy importante!

Favor de confirmar tú asistencia con Miss Clarisa Martínez al correocmartinez@jfk.edu.mx

¡MUCHAS GRACIAS!