Important announcement / Anuncio importante

Dear 10th Grade Parents,

I am writing to inform you about a staffing change impacting the 10th Grade generation. Mr. Mauricio Alvarez, our IB MYP English Literature teacher, is no longer a part of the JFK High School Team. We are currently in the process of finding a permanent replacement for the rest of the 2018-2019 school year.

I thank you in advance for your support and patience during the transition process in the coming weeks.

Sincerely,

Robert Callahan
High School Principal

Estimados padres de familia de 10° grado,

Les escribo para informarles sobre un cambio en nuestro personal que involucra a la generación de 10º grado. Mr. Mauricio Alvarez, nuestro profesor de Literatura en inglés del IB MYP, ya no forma parte del equipo de preparatoria de JFK. Actualmente estamos en el proceso de encontrar un reemplazo permanente para el resto del ciclo escolar 2018-2019.

Les agradezco de antemano su apoyo y paciencia durante el proceso de transición en las próximas semanas.

Sinceramente,

Robert Callahan